View Single Post
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Tok for første gang LSD for et par måneder siden. Hatt en bratt læringskurve siden jeg debuterte med 2-cb og videre fikk et godt innblikk i fleinsoppens verden, samt ketamin og hauger av turer på mdma.

Jeg og en kompis skulle droppe. Han hadde fått lappene av ei jente som var erfaren og hadde selv testet de samme lappene, og kalte dem sterke. Ok, cool. Dagen var perfekt og settingen var god. Lappene ble tatt kl 12 i Nydalen i Oslo.
Lang historie kort, effekten kom, men begrenset seg til litt ekstra glow rundt ting og en relativt beskjeden men ålreit bodyhigh. Musikken ble litt mer dyp, valget var shpongle den dagen. Men det var liksom det. Ingen tanker i det hele tatt annet enn det vanlige. Kunne sammenliknes med en svak 2-cb tur. Ikke det at jeg forventet sterke visuals, men hvorfor var det ingenting som skjedde i hodet?

Jeg er stor mann på 125kg, har det noe å si for LSD? Dama det ble kjøpt av veier vel knapt 60.
Det var vel lapper på rundt 100 ug eller hva man sier. Vil det være dumt å bare hive i seg 2 av de samme lappene ved en senere anledning? Hvordan vil en dobbel dose være?

Og er dette med null tankekjør eller endret tankesett doseavhengig eller kan dette være falske lapper?
Sist endret av NodSquad; 22. juli 2016 kl. 23:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.