View Single Post
Sitat av Stadanko Vis innlegg
Har noen andre opplevd at det kan oppstå kleine situasjoner som ellers ikke hadde oppstått hadde en vært edru. Har tatt lsd med mine nærmeste venner et par ganger og det har det blitt så random klein stemning i noen sekunder. Vi ler av det noen sekunder etterpå men er så rart. Det er liksom aldri kleint mellom oss hvis vi er edru.
Vis hele sitatet...
Selv så merket jeg dette på fleinsopp en kveld der jeg, en venninne og en kompis trippet på flein. Vi satt bare og snakket om alt og ingenting hvorav jeg ofte følte at hva jeg sa ble lagt frem på en skikkelig frekk og overlegen måte så jeg ble ofte litt stum etter jeg hadde snakket, noe de to andre også ble etter de hadde sagt noe random. I ettertid snakket vi om dette og de følte det på samme måte som meg at det kom frem frekt/overlegent og ble tolket på feil måte av oss andre. Dette gjorde noen korte episoder av kvelden "kleine" da alle følte seg som douchebags, men vi flirer godt av det den dag i dag. Dette skjedde spesielt når jeg skulle prøve å være morsom

Sitat av Oshugon Vis innlegg
En gang tok en venn av meg tak i kølla til en annen venn o prøvde å dra han ut av sofaen og så begynnte de å sloss, men ble aldri noen klein stemning dem imellom
Vis hele sitatet...
Haha, takk for en god latter og et artig bilde
Sist endret av SoppVandreren; 4. desember 2015 kl. 19:59.