View Single Post
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
VLC

Også eventuelt caste hele skjermen
Vis hele sitatet...
Den er mye verre/tregere.
Ønsker å bruke pcen samtidig som jeg ser på, så å caste hele skjermen er ikke aktuelt.

Men jeg kan bruke mobilen eller nettbrettet, siden det må være en app man finner Play Butikken. Siden pcen i praksis er en stor Android Enhet

Men kan kanskje forsøke med VLC på mobil eller nettbrett.
Mobilen er forresten en Galaxy S21 FE

Sitat av emenasalism Vis innlegg
Om det er et 'bedre' forslag vet jeg ikke men sjekka kjapt nå og alle fire sesongene av Torchwood er å finne i 1080 ...

www fmovies.to

Funker gjør det og 0 registrering, fri strømming
Vis hele sitatet...
Det funket med mobilen; TUSEN TAKK. De har til og med undertekster på norsk (kan ikke skjønne at de ikke har laget ny sesong enda).

Er min absolutte favoritt i disse dager, men ikke for de som er, i mangel på bedre ord, pysete. Sesongen med barna fikk selve sjelden min til å krype i fosterstilling og skrike på mamma (ikke bokstavelig ment).

Men liker du Science Fiction og/eller Fantasy går du glipp av den neste Harry Potter (nei, det er ikke magi, staver, flyvende tingetang eller en awesome rektor)

Men jeg vil absolutt kalle det en original som ble mer og mer populær, og fikk større og større budsjett for hver sesong som de viste (på BBC).

For dere som elsker han like mye som meg: Den kan-ikke-forbki-død skuespilleren John Barrowman er hovedpersonen.
Sist endret av einsteindragon; 6. desember 2022 kl. 22:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.