View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
No er ikkje eg lege, men samtidig er kontrasten mellom åpninga og avslutninga på innlegget ditt eit stort tankekors. Du ber om meir medisiner, men det du får meiner du ikkje burde brukast.
Vis hele sitatet...
Nei, ordla meg sikkert litt teit.
SAmtidig svarte jeg Valadar, som mener b-preps burde være forebeholdt kreftpasienter o.l.
Hadde sikkert gått bra, om det psykiatriske tilbudet hadde vært bedre enn hva det er.
Men nå er det ikke slik da.
Jeg vil påstå at feks imovane i korte perioder er langt bedre enn tung psykiatrisk medisin som feks quetiapin/seroquel

" Jeg tror flere og flere leger begynner å forstå hvor destruktivt benzodiazepiner er. For skal vi kalle en spade en spade så blir man ikke frisk av å bruk, og burde kun vært brukt på kreftpasienter og de som er i den ligaen.
Jeg har sett alt for mange flotte mennesker gå til grunne pga. Psykiske medisiner og per dags dato. Så er det ingen magisk pille som kurerer psykisk sykdom."

Inntil vi får en mer helhetlig psykiatri, så trengs fremdeles medisinering, kort å greit.
Å nei, jeg ber ikke om mere medisinering, er ikke medisinert selv heller.
Sist endret av Eyeamare; 13. mars 2018 kl. 15:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.