View Single Post
Trådstarter
31
Sitat av Hjelm1 Vis innlegg
Som alle andre kilder til informasjon burde du være kritisk til det du leser og se an situasjonen. Alle mennesker er individer og fortjener å bli møtt uten fordom og fordømmelse fra deg som lege. Du har faktisk en stor plikt ovenfor pasientene dine.

Nyttig å vite hva man ikke skal skrive ut? Trist å lese at du som har gått gjennom 7 års skolegang på universitet skal generalisere og heve deg over andres meninger og erfaringer på ett så tynt grunnlag.

Freak kan være en ok plass å øke sin forståelse for andre menneskers situasjoner iom. Ting blir diskutert mer åpent enn inne på legens strenge kontor.

Vil du bidra til mer åpenhet og hjelpe folk eller mer forakt for legestanden? Du har ett stort ansvar der
Vis hele sitatet...
Så klart skal eg møte pasienter som individer og hjelpe dei på best mogleg måte, eg har ikkje sagt noko anna. Eg seier ikkje at ein ikkje skal skrive ut medisiner, men medisiner er heller ikkje alltid løysinga.

Eg generaliserer ikkje med pasienter, men eg meiner det er på sin plass å generalisere med tanke på valg av medisiner. Eit eksempel er i situasjoner der eg skal skrive ut benzo, då er Sobril førstevalg. Om det er snakk om behandling ved tannlegeskrekk kan det vere greit med noko meir korttidsvirkande. Så er det andre legemidler eg aldri skriver ut, for eksempel Xanor som burde ha vore avregistrert.

Eg vil ikkje påstå at eg klarer å møte alle pasienter uten fordommer men eg trur eg klarer å la vere å fordømme. Eg vil tru at for svært mange som misbruker legemidler så er det ein underliggande årsak til misbruket. Å identifisere denne og diskutere med pasienten om dette er noke ein kan jobbe med er viktig, dessverre er det ikkje alltid at det blir tid eller anledning til å bygge opp en god allianse mellom lege og pasient.