View Single Post
Travis Bickle
Taxidriver's Avatar
Trådstarter
Sitat av ddmeltzer8 Vis innlegg
jeg ikke bil,skjønner du.hadde jeg hatt,skulle jeg gjerne kommet dit du er!bortsett fra det har jeg ikke noe å si som kommer til å hjelpe så mye.kanskje du kan få deg en hobby,som er sosial?ganske generisk og kjedelig råd men å ha noe å gjøre som gir mening er veldig fint om man sliter med et eller annet eller bare kjeder seg.
det er i allefall tydelig at det er noen som faktisk bryr seg!bare man tør å spørre om litt råd eller omtanke er det ofte noen som stikker huet sitt frem.det har jeg erfart selv.
uansett håper jeg du kommer deg skikkelig på beina igjen!bare spør om det skulle være noe.jeg har hatt en god del problemer selv!jeg begynte med heroin før jeg var 20,endte opp med å bo på gata i oslo i nesten 10 år.så jeg vet litt om å ha det vanskelig.og jeg har alltid tid til å ta en prat her på forumet eller pr. epost,om det er noe du føler mer for.nå bor jeg som sagt litt unna storbyen og klarer meg ganske bra.gått på metadon i 7-8 år,ikke hatt en eneste opiat-sprekk!det blir noen bønner i ny og ned,og litt alkohol bare sånn for å få dagene til å gå uten at jeg tenker på å dra tilbake til oslo.det er ikke noe som lar seg gjøre uansett-jeg har en veldig kul katt og en mor som jeg prøver å ta meg litt av.
som sagt-bare spør om du vil ta en prat,eller lignende!
lykke til.
Vis hele sitatet...
Det er sterkt å lese det du skriver, jeg har bare kjærlighetssorg. Jeg vet nesten ikke hva det betyr å ha det vondt i forhold til det du har vært igjennom.

For min del så håper jeg å kunne beholde huset, og jeg håper det blir lettere å takle dette når vi ikke bor sammen. Alt føles så rart og uvirkelig nå liksom. Før satt vi sammen og drev med ting, men nå låser hun seg inne på et rom. Dette hadde jeg ikke forestilt meg kunne skje.