View Single Post
Unlicensed Surgeon
350
Nå er jeg 23... Men har reist veldig mye fra en alder på 16 år.

Her er Norwegian rettningslinjer:
Barn 12 – t.o.m 15 år.
Barn fra 12 t.o.m 15 år på den dagen reisen skal gjennomføres, kan velge å reise alene eller bestille assistanse dersom foreldre eller foresatte ønsker det. Ungdom i denne aldersgruppen som reiser alene, betaler gjeldende voksenpris for reisen, uavhengig av om barn reiser alene eller sammen med voksne. Ungdom som er 16 år eller eldre regnes som voksen.
Vis hele sitatet...
Flybiletter tror jeg med stor sikkerhet ikke kommer til å bli noe problem. Når det gjelder hotell er dette muligens problematisk om du dukker opp å prøver å få rom der å da.

Derimot om du booker på Internett i din mor / fars navn, møter opp og sier booking koden så burde det gå bra. Dersom de aviser deg så må du bare dra opp historien med at din mor / far booket rom å du er alene etc etc.... Det går nok vesentlig bedre om du betaler hele hotelloppholdet med en gang cash. Gjort dette et par ganger selv i mitt liv å har alltid fungert.

Rent praktisk sett tror jeg dere ikke vil møte på noen store hindringer dere ikke kan overkomme med litt kreativitet.