View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis man går ut i fra at TS ser litt shady ut, gir plutselig hele historien mening:

La oss si det kommer det en shady fyr inn på apoteket, som åpenbart er rusmisbruker. Han har en resept på 20 (!) Valium fra en tannlege (!) på papirresept (!), som ikke er mulig å bekrefte.

Apoteket vil ikke levere ut resepten, og varsler tannlegen om dette. Isteden for å få oppklart dette via samme apotek drar han innom enda et apotek (!), for å prøve å hente ut resepten der. De får høre at han har prøvd å hente ut resepten på et annet apotek tidligere (!).

Som alle andre som opplever unormalt mye urett, så skjer det bare med dem. Hvordan man oppfører seg, og hvilket inntrykk man gir, har veldig mye å si for hvordan man blir behandlet.

Et oppegående menneske med normal utstråling hadde fått hentet ut papirresepten sin uten at apoteket skulle begynt å kontrollere signaturen med sprit...
Vis hele sitatet...
Hehe, og så må du ikke glemme at når man ikke får tak i medisinen sin, så raner man apoteket isteden!

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg vet like godt som deg at du ikke har vært med på ranet..
Stopp med svada..
Vis hele sitatet...
På et offentlig forum som dette, så bør jeg selvsagt benekte å ha vært med på noe sånt.

Sitat av Tilbaketrukket. Vis innlegg
Det skulle ikke forundre meg. TS minner om en annen person på forumet
Vis hele sitatet...
Det stemmer nok at jeg er den personen