Tråd: Ekte Xanax?
View Single Post
Det er ''ekte'', altså ikke fra Pfizer, men fra en pillepresse. De ser helt ok ut(jeg har nok fått samme greiene som OP), men sammenlign med en fra apoteket så ser du at den er presset. Ingenting galt med falsk Xanor, bare kjipt om de er underdoserte. Denne føler jeg er sån bob bob, blir fin i formen av en, men ikke ruset som jeg pleier, kan fint ta 2,5 stk uten å få blackout også, men vansklig å si, det er like sannsynlig den er 2mg og jeg bare har vært uheldig.. Er andre typer bars på markedet som enten er ekte eller bare ser helt ekte ut, disse er garatert 2mg. Prøvde 2 Pfizer 1mg i blister, noen dager etter prøvde jeg en 2mg Xanax bar og det var helt indentisk.

Og så var det jo det med Rivotrilene som egentlig var Clonazolam, kan godt være det feks. er Etizolam i U94'en eller noen av de andre nye typene benzodiazepiner som har dukket opp, får tak i bars av og til, men skal kun holde meg til de som ser ekte ut, har prøvd 3 forskjellige typer som garantert er 2mg. 4 forskjellige med U94'en som jeg syntes var litt svak. Hadde vært tragisk om den også inneholdt noe RC benzo silk Rivotrilen gjorde
Sist endret av Hater; 24. februar 2017 kl. 05:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.