View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skal være 200mg hele

Sist gang tok jeg 1/2, 3-4 uker siden kanskje.. Gikk 45 minutter ca så merket jeg at noe begynte å skje.
Vis hele sitatet...
Det samme som ga deg god effekt for noen uker siden funket ikke denne gangen? Spesielt.
Men! De greiene her er hjemmepressa og fullt av alt mulig rart. Kanskje den første var en god pille og den andre var pressa slik at den uheldigvis inneholdt en del mindre virkestoff.

Jeg vil tro at om du går til innkjøp av MDMA-krystaller/pulver så vil du få en bedre, cleanere og mer konsistent tur

Husk skadereduksjon! 100mg er en fin dose som gir ekstremt godt humør, uhørt eufori og samtidig unngår du mye av de kjipe bivirkningene som kjevegnissingen, øyerullingen, det generelt jævlig freaky og skremmende uttrykket mange får i ansiktet og spesielt den brutale nedturen man får om man doserer høyere, som for eksempel en startdose på 0.2-0.3 og nesten like mye i påfyll.

Én enkelt moderat dose er definitivt veien å gå for å maksimere nytelse samtidig som du minimerer risikoen for potensielle skader og jævlige comedowns.
Fortsett å tenk i de banene, det høres smart ut

Eneste tips er å space ut turene enda mer, si hver andre eller tredje måned i stedet for at det går få uker mellom hver gang.

PS
Vær forsiktig med bruk av Neurontin eller slektningen Pregabalin hvis du skal rulle, det har en tendens til å forsterke andre rusmidlers effekt på tross av relativt lave doser
Sist endret av krystallkongen; 21. juli 2021 kl. 08:23.