Tråd: Romfolket.
View Single Post
Sitat av Serpentor Vis innlegg
Du kan ikke bare stikke hodet i bakken å gi rom-folket skylda for "diverse ran og voldsepisoder." Dette er mennesker som er like mye verdt som du og jeg. Det du gjør med din språkbruk er demonisering av mennesker du ikke kjenner. Dette er farlig.
Vis hele sitatet...
At de er like mye verdt som du og jeg er helt greit, du må gjerne minne meg på hvor jeg har sagt noe annet..

At jeg skylder på dem for en del ran/voldsepisoder ?
Nei du, dette bildet klarer de fint male fremm selv ved støtt & stadig rane/rundlure bl.a eldre personer her i byen, banke narkomane/tiggere som har "tatt" plassen til rumenerne..
Er ikke sjeldent akkurat at disse menneskene blir tatt her i byen med lommene/bilene sine fulle av gull & tjuvgods som gjerne stammer fra foretninger som har hatt innbrudd noen dager i forveien..

Blar du tilbake i denne tråden så er det også fler som har postet forskjellig statistikk som ikke har akkurat heller positivt i retning dette "romfolket" :/

Er helt greit at de vil hit til Norge, men da bør det vell for f også gå an følge en del satte regler vi har i dette landet ?
De fleste av oss andre klarer i hvert fall dette, da burde det også være mulig for dem

Beklager hvis det høres ut som jeg drar alle over en kamm her nuh, men når 95 % av møtene mine med disse folkene heller i negativ retning så har jeg desverre lite til overs for de
Sist endret av Hightime; 18. juli 2012 kl. 01:47.