Tråd: Romfolket.
View Single Post
Frem til de fikk tomta på Årvoll parkerte rundt 10-15 av bilene dems i gata langs ved meg. Fordelen sånn sett for min del er at jeg får lettere parkering etter de flytta. Føler også at bilen står litt tryggere.

Hvis jeg parkerte på kvelden/natta hvor som helst i gata flokket de seg rundt bilen min for å se om det var noe interessant å stjele i bilen. Dette kan jeg se ved å snu meg etter jeg har gått noen meter fra bilen. Kun en gang har jeg glemt noe i bilen, det var en liten bag som lå bak setet. Denne bag'n og sideruta var selfølgelig borte dagen etter.

Husker også da en av de satt å dreit midt på fortauet. Good times. Det var også vanndammer med urin nedover fortauet hver eneste morgen.

Som nevnt tidligere i tråden stusser jeg også på hvordan de alltid har råd til å handle på bensinstasjoner som er vesentlig dyrere enn vanlige butikker. Baconpølse og en halv liter med Burn/Red Bull er ikke akuratt billig kost.

For meg er de et gjennomført kvalmt folkeslag. De aner ikke hva sosiale normer og regler er. De kan stå å fise og pelle seg i nesa mens man prater til de. Dette kræsjer totalt med hvordan vi i Norge er vandt til å leve. Jeg dømmer dessverre alle over en kam siden jeg ikke har en eneste bra erfaring med dem.

Årvoll kommer til å se ut som en Ghetto og jeg er redd det bare kommer fler og fler.