View Single Post
Vurdert behandling da? Der kan man få masse verktøy for og stå i mot presset og suget når det kommer.
For det går aldri vekk desverre. Men det og lære seg hvordan man skal stoppe tankene når de kommer og få de over på noe annet er mulig.

Evt så må du bare være hard mot deg selv da. Håndjern til senga så du er stuck der i 4mnd mens du har noen som mater og snakker med deg?

Alkohol er gateway drug nr 1 desverre. Og det fins overalt.
Men kanskje vurdere og flytte? På landet? Er ikke noe galt i og drikke en fredag men problemet er at kommer coke suget. Men bor du langt nok vekk så slapp du få tak i noe

Men du må ønske det selv da ofc.

Mtp jobb send en pm så kan jeg gi deg noe tips

Jeg var hekta på begge deler. Eller lettere sagt jeg kunne ikke drikke uten coke. Flytta vekk fra alle og langt langt på landet. (Fins ikke drosje service her)
Drikker mye mindre men når jeg drikker kommer brus suget asap. Fordelen da er at før jeg rekker og komme meg noe sted er jeg for full og har sovnet.

Alt sitter i hodet. Syns du skulle snakka med legen din også kanskje? Pynte litt på det kanskje men evt få noen medisiner som roer deg ned
Sist endret av stangut; 21. juli 2019 kl. 03:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.