View Single Post
[quote=Jokkerella;3621588]Jeg vil si meg delvis enig i en åpen dialog om det, men absolutt ikke i en offentlig nok setting hvor barn og unge vil bli gjort bevisste på at de seksualiseres de og. Kan du tenke deg å må forklare junior hva voldtekt av barn betyr og hvorfor det skjer?

Her skjønner jeg ikke helt hva formålet med tilrettelegging for og oppfordring til simulering av voldtekt av barn skal gi oss noe av samfunnets interesse. Vil også si at voldtekt av dyr, all form for seksuell stimuli som involverer forsvarsløse

Jeg er mer for en tidlig virkelighetsorientering til barn, slik at de blir godt nok rustet til å takle verden slik den er utilsminket. Når jeg snakket om høne med hull i rumpa, så mente jeg selvsagt en oppblåsbar høne eller lignende. Med en levende høne ville det vært forkastelig ut av dimensjoner.

Jeg tror ikke lystene til pedofile eller nekrofile vil gå under jorden med litt terapi i form av samtaler med en psykolog. Samtidig er det nok urealistisk at de får sin egen inngjæret øde øy hvor det regelmessig kastes over plastdukker av barn, og lik til nekrofile som de kan knulle løs på avskjermet fra resten av samfunnet. Men likevel så nytter det ikke grave alt som er forkastelig under jorden. De som er født slik uten at de lever ut lystene sine bør belønnes for at de er åpne om dem.