View Single Post
Sitat av BMWe39 Vis innlegg
Leste artikkelen nå, men vil ikke si at målet hans er full overvåkning.
Selfølgelig blir hans jobb lettere om det blir vanskelig å skjule seg, og i mine øye(godt mulig jeg har feil) så er det ikke mange gode grunner til at man skal ville skjule sin nettaktivitet i norge om man holder seg innenfor lovens rammer.

Så fra etterforskerens standpunkt vil det være er fordel om det er regulert, for alle som er småpranoide for overvåkning eller driver med mer eller mindre lyssky ting på nettet vil det være katastrofe.
Vis hele sitatet...
Her bruker politiet media og forteller folket at om anonymisering og bruk av VPN blir vanskeligere eller til og med ulovlig så vil OVERGRIPERE og ONDE MENNESKER bli enklere å ta og barna deres er tryggere.

De treffer et av de mest følsomme punktene folk har - barna deres.

Det snuten i bunn og grunn sier i denne artikkelen er:
"Med lovlige VPN-tjenester er barna deres fritt vilt for overgripere, voldtektsmenn og satanister som vil gjøre grusomme ting med ungene deres. Disse onde jævlene opererer i skyggen av VPN på nett.
Hvis vi gjør disse VPN-tjenestene ulovlige er barna deres trygge fra disse busemennene. Vi vil vite hva ALLE driver med på internett og vi vil ha FULL KONTROLL."

Det er propaganda for å innskrenke privatlivet vårt på nett enda mer.
Jeg blir dritt lei.
Sist endret av krystallkongen; 18. juni 2020 kl. 15:58.