View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Psilocybin og meskalin har gjort meg til en helt ny person på en postiv måte, det er en endring som er så stor at jeg ville ikke trodd på det selv hvis folk fortalte meg det. Det mest negative er nok at jeg har fått mer følelser, ja om det er nagativt da. Men fra en innesluttet skjenert fyr til en som plutselig får skryt av å kunne by på seg selv, gjøre ting edru som jeg før kun ville gjort møkk full, vel det sier vel alt egentlig. Vet ikke om det er permanent virkning men det tror jeg nesten det er, men har nok ikke hatt noe særlig lenger opphold enn 2 mnd før jeg har tatt en liten mikrodose, men de store dosene er 1-2 ganger i året. Det mest positive med psilocybin og meskalin er at det er ikke noe man tar til en fest, hele opplegget er settingen og opplevelsen, ja som en over her skriver underholdning kan passe bra på mange av opplevelsene, ganske fasinerende å se ting og personer endre form. Man har etterpå ingen tanker om at man må gjøre dette igjen snarest mulig. Det er jo slik at det går jo ikke heller for så fort man har tatt det så øker tolleransen slik at man må vente lenge til neste gang. En annen postiv ting er at suget etter alkohol har falt drastisk etter at jeg begynte med dette. MEN det viktigste rundt slike stoffer er at man må være voksen før man begynner med det, vent i hvertfall til hjernen er ferdig utviklet rundt 22-25 år. Begynte selv i en alder av godt over 40 og har fått ett nytt liv. Neste stopp er å få med seg en ayahuasca sermoni en plass i løpet av sommeren.