View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei Mari. Huff, dette var en kjedelig situasjon. Spesielt med tanke på at du er gravid, noe som er nok i seg selv. Fyren sliter åpenbart med noe. Er han deprimert, tiltaksløs, endret adferd? Jeg tror ikke det er kun cannabisavhengighet som er problemet her, det ligger nok noe mer bak det. Finn ut hva dette er og ta tak i det.

Det som er mest bekymringsverdig er vel at han kjører ruspåvirket, dette burde ikke skje. Spesielt ikke med barn i bilen. Dette skjønner jeg at du ikke aksepterer. Sett harde krav her.

Jeg vil fraråde deg å ta noen beslutninger om å gå fra han akkurat nå. Som du sier er han er god far og du ønsker egentlig å være sammen med han. Kanskje dere trenger litt tid fra hverandre for å få reflektert litt. Kan hende han våkner opp litt og finner ut hvor mye familien betyr for han. Akkurat nå virker han jo ganske likegyldig.

Vil også si at jeg har vært på den andre siden. Jeg var faren som ruset seg i skjul. Det var ikke vondt ment på noen måte. Jeg elsket familien min mer en noen annet. Jeg hadde bare mine egne demoner å deale med.
Vis hele sitatet...
Må bare spørre, hvorfor er det åpenbart at han sliter med noe? Er det åpenbart at 90% av Norge som drikker seg mongo hver helg også sliter med noe da eller?