View Single Post
Sitat av sus Vis innlegg
Sånn jeg har skjønt paragraf 34 i veitrafikkloven så går edruelighet ut på om du om du behersker det å være beruset. Blir du registrert av politiet med bråk i fylle så har du ikke kontroll når du er beruset. Kan du slåss med politiet så kan du også finne på å kjøre en tur også.
Til Purgatorio, Blei du aldri stoppet for kjøring i beruset tilstand eller har bøter for beruselse de siste årene så burde det gå greit. Men det stilles sterkere krav til første gangs søkere til førerkortet enn til de som skal miste det.
Send inn søknad, får du nei hos politiet i ditt distrikt så klager du til politidirektoratet.
Vis hele sitatet...
Har ikke kjørt i ruset tilstand nei. Advokaten min mente forresten at brevet ikke var et skikkelig svar, men "svada", og har bedt dem å komme tilbake med detaljer rundt rustestingen, samt hjemmelen til å kunne kreve det. Går og pisser, men advokaten sier jeg ikke skal levere noe til snuten før de kommer med et skikkelig svar.

Har ikke fått noe svar fra politiet enda... tipper de har vanskeligheter med å komme med et godt svar og trenerer hele greia. Den aktuelle politijuristen er infamøs selv blant sine kolleget for å være personlig ugrei i sitt yrke. Så her sitter jeg da...