View Single Post
Jeg oppdaget at jeg hadde glemt å svare på et av Bombers spørsmål:

Sitat av Bomber
IMen ble du liksom "vandt" med hallisene etter bruk?
Vis hele sitatet...
Ikke etter LSD-bruk nei, hvis det var det du mente. Jeg ble først vant til dem etter minst et par år med halliser 24/7, iallefall innnendørs og i bymiljøer. Ute i naturen og i områder hvor det var mange hager og trær osv. slutta de aldri helt å være påfallende, inntil en vår da de plutselig ikke kom som de pleide.

Måten jeg opplevde hallisene på forandret seg nemlig alltid med årstidene; når jeg endelig hadde vendt meg til sommerens grønne bladprakt, kom høsten med sine gul- og rødfarger, nedfall osv, og jeg måtte begynne på nytt igjen. Vinteren var nesten verst, snøen ble til.. tja, med snødekke på bakke og trær så det ikke ut som Jorden for å si det sånn.

Men så ble ting sakte svakere over en treårsperiode, og så var det plutselig ikke noen overgang et år.. Og siden det har jeg vel egentlig ansett meg som "ferdig" med saken. Det er en sannhet med modifikasjoner, men til alle praktiske formål så er jeg vel ferdig.

... I motsetning til mange. En kamerat av meg har spist syre én gang, og han bor fortsatt på en institusjon (han har ikke HPPD "per se" da, men er fucka nok for det). Og her: En sjel på HPPD Online-forumet har følgende signatur:

22 YEARS OF HPPD, 24/7-SINCE I WAS EIGHTEEN YEARS OLD-ALWAYS INTERESTED IN ANY INFO AVAILIBLE
Vis hele sitatet...
Følgelig har han dette å si til en forumfersking:

1 hit of blotter acid-completely changed my life-first couple years, only way I survived was drinking like a fish right around the clock to keep the constant "I'm freaking out/losing my mind" panic feeling at bay. still have good days and bad, but i cope, and you can too!! there are other "old-timers" here on the board, ie Brad and Nick71 (although I do feel free to speak for both Brad and Nick when I say "oldtimers my ass, chicks dig middle aged men who are actively hallucinating!")-
Vis hele sitatet...