View Single Post
Sitat av Stray_Wanderer Vis innlegg
Hva er forskjellen på "maskulin" og "feminin" ayahuasca? Er ikke 2-3000 år litt ungt for en sjel å være? Hvorfor ikke 3,5 milliarder år?
Vis hele sitatet...
2-3000år var bare ett tall fra løse lufta. Men forskjellen er at vanelig/maskulin aya kan hjelpe deg med og få lagt masse gammel drit bak deg og vise deg nye veier i livet. Inklusiv den morsomme psykedeliske delen

Feminin aya er en renseprosess der man egentli bare bli jævli kvalm og syk noen timer. Karma/ego/sjela blir rensa og etter en sånn tømming, så er man mer mottagelig ovenfor vanelig aya

Sitat av Lima Vis innlegg
Spy og drit i 8 timer får man vel oppleve på Heroinabstinenser også. Beklager hvis jeg sporer av tråden litt men er det meningen med Ayahuasca at man skal gjøre det?
Vis hele sitatet...
Jeg kjenner ingen, absolutt ingen, som ikke har spydd når dmt nivåene har bygd seg skikkelig opp i kroppen.

Om man driter eller spyr, kommer ann på personen som inntar aya og hvordan aya'n er laget.

Men spyinga og dritinga er en måte og få ut gammelt gruffs, føles utrolig godt etterpå.

Jeg føler meg iallefall svært heldig som har tilgang på alle disse ayahuasca seremoniene. Likheten for oss "innvia" er at vi ikke gjør det for å ruse oss. Men vi som er på jakt etter den terapeutiske delen av dmt drikker aya. Hvis man bare vil se ett fargekart som forandrer seg i lysets hastighet, så er 0.05g dmt krystaller rette veien å gå

Ps: det er ikke vits for random medlemmer i å sende meg pm om hvem/hvor/hva/når

Hvis jeg tipser feil folk med feil intensjoner om aya, så mister jeg muligheten til flere seremonier.

Forskjellen på tøffetom og dere er at etter og ha lest denne tråden så stoler jeg faktisk på han og føler at han har de rette intensjonene og at det faktisk kan hjelpe han med og nå målene sine
Sist endret av gotta_love_dmt; 21. oktober 2019 kl. 20:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.