View Single Post
Sitat av tihihihi Vis innlegg
Kom gjerne med noen eksempler på hva du definerer som "drøyt", det hadde vært interressant.

Av alle innleggene dine jeg har lest er det dette som gir meg størst forhåpninger om at du på et fremtidig tidspunkt kan oppnå en stabilitet og bakkekontakt som varer og er helsebringende, PK er irrelevant i den sammenhengen tbh. Lykke til!
Vis hele sitatet...
Nei jeg mente det jo litt som et spørsmål... Har en tendens til å si og gjøre ting som er relativt langt utenfor hva man definerer som normal sosial funksjon. Mye jeg skrev, særlig mot slutten av 2018, minner jo mer om "ramblings of a madman" enn mine egne tanker. Det skremmer meg noe jævlig at jeg kunne få meg selv til å sitte og skrive sånt og tenke at det var innafor, eller i det minste at det var legitimert av omstendighetene.

Så jeg sliter fortsatt med å stole på min egen vurdering av mine egne skriverier. Stort sett når jeg skriver noe disse dager så stoler jeg ikke nok på min egen selvsensur til å poste det. Ikke her altså, her har jeg jo ikke vært overhodet, men sånn generelt.

Sitat av Mia123 Vis innlegg
Hvordan går det ts? Ser du ikke har vært aktiv siden du skreiv det siste innlegget her i tråden.

Håper det går bra med deg!
Vis hele sitatet...
Det går egentlig veldig bra nå. Har stått frem som xnarkis, gjennopptatt kontakt med deler av familiene mine og gått over arbeidet mitt med nye øyner (og ny hjerne, føles det som). Er også aktiv i noe ettervernsgreier som er jævlig bra og ser ut til at jeg får prøve meg i et mer profesjonelt miljø med prosjektet mitt... Regner med å få på plass finansiering relativt kjapt og kan med det begynne det virkelige arbeidet med å realisere mine ambisjoner.