View Single Post
Trådstarter
3
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Høres ut som du samarbeider dårlig med dine medtrafikanter, da blir du veldig uforutsigbar i trafikken og det er ikke bra for folk rundt deg. Det skaper lett farlige situasjoner. Du har nok ikke gjort noe gale, du trenger bare litt mer øvelse og selvtillit i trafiklen. Øvelseskjør mye frem til neste oppkjøring, og ikke stress med å stå. Så går det nok veldig bra neste gang
Vis hele sitatet...
Takk for svaret og tips roundtree.

Samrabdeids delen på kommentare hennes gjelder at jeg venter med at traffiken er klar og trygg i en stor rundkjøring (den i tvetenveien Alna Oslo hvis du vet hvor det er) før jeg kjører. Også i noen andre store rundkjøringer som er lignende. Jeg vet ikke hvordan jeg kan samarbeide med andre medtrafikanter når du kjører i høy hastighet rund i rundkjøring, bruker aldri lys når du kjører ut osv.

Har øvelseskjørt ganske mye (2år og før det har jeg øvelseskjørt i andre land som Spania og Marokko) og er ikke noe jeg kan forbedre med kjøringen min. Rygging var dårlig på grunn av stress, vanligvis går den super smooth at jeg til og med imponerer den jeg øvelsekjører med, så jet tar skylden for den i dag men rygging er ikke noe grunn får å strykke.

Om det med plassering, så bruker jeg metoden kjørerlæren min lærte meg og den er det bare å twike på så er ikke noe styr, men selv det er ingen stryk (har jo høyre lyse på at jeg skal svine ut og vil ikke kutte veien får de som skal til høre so om det blir en liten bue er verken i mot loven og vil ikke forvirre ende med tanken på at jeg har lys)

Så det jeg lurer på er 1) hvordan klager jeg. 2) Om det er noen som har klagt før kan de gi meg råd om hvordan jeg setter opp klagen. 3)tror du jeg er berettiget til å klage på å strykke får å være får trygg og ikke ta risky ruter med tanken på at jeg ikke er en ekspert driver og kan ikke bare instantly kjøre litt ut (har en halv sekund på å begynne å bevege på meg som de aller fleste sjåfører har).

Tussen takk til alle som har svart og vil svare.

Greie er at jeg ikke engag er sur eller skuffet. Følel jeg ble screwed over enn at jeg fucket opp.