View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av KongPepper Vis innlegg
Det finnes meget mange typer amfetamin misbrukere. Er han edru på jobb? Har han hus/leilighet? Bruker han bare i helger? osvosv

Jeg leser over her i tidligere svar at de fleste om ikke alle er imot. Dette er jo "den safe" veien å gå, med tanke på at kanskje kun dere eller han vet hvor tungt misbruk han har. Men som nevnt tidligere i mitt svar fins det hundrevis typer av "misbruker"

Mister rett og slett alt annet sin relevans?
Amfetamin gir en ekstrem nytelse i kroppen, som fører til at man bare MÅ gjøre noen ting. Viktige ting som amfetamin ikke "nytter" på blir glemt.


Hvordan føles det isåfall?
Ingen følelse i verden er bedre en en skikkelig amfetamin rus. Gjør du om dopamin boostingen i hjernen til tall; sex 200, heroin 400, kokain 400, amfetamin hyler ut over 1000, nermere 1500. Resultatet av dette er at kroppen er så tungt mishandlet både fysisk og psykisk på grunn av annspenninger i hele kroppen samt handlinger, samt at hjernen er tom for "lykke" og alt ender bare egentlig i et selvhat i skjønn forening med noia, generelt menneske sky og kaldsvette.

Har man et helt annet begrep om tiden, har man så noia at man ikke vil ha noe kontakt med noen når man er nede, og er veldig care rundt alt når man er høy? Begrepet på tid er der absolutt, men klokka virker kanskje til å gå litt fort når man er på topp. Men den rævva følelsen man har på en nedtur overstyrer alt. Viss han liker deg har han ikke lyst til å være fraværende, men han rett å slett tørr ikke fordi hjernen og hans sosiale antenner "fungerer ikke".


Er det dumt av meg å tenke at dette kan bli noe?
Kommer helt an på situasjonen. Sitter han å sprøyter i seg dag og natt så er det selvfølgelig et no-go. Er han en fungerende person som har jobb og andre relasjoner med venner og familie er det jo absolutt en mulighet. Reflekter over dette og du kommer nok fram til en løsning

Lykke til!
Vis hele sitatet...
De tallene du kommer med er noe av det dummeste jeg har lest. Mulig de tallene stemmer for deg, men sånn er det ikke for alle. prøv å kom deg ut av den lille bobla di et par sekunder.