View Single Post
Sitat av StellaWild Vis innlegg
Mange bruker diverse fora som nettverksbyggings osv. Men denne personen er uten identitet på nettet. Det synes jeg er stusselig. Forstå meg rett, men har man ingenting å skjule, så har man heller ingen problemer med at folk vet hvem man er.
Vis hele sitatet...
Men mange bruker det ikke. Hvem er du til å bestemme hva folk skal dele om seg selv? Man trenger ikke å ha noe å skjule bare fordi man ikke er på FB/twitter/whatever. Trodde folk brukte LinkedIn osv som nettverksbygging. Har freak.no et nettverksbygging-underforum?

Sitat av StellaWild Vis innlegg
Forum er jo ofte ikke så veldig realistisk, og mange vil kunne stille spørmål om diverse uten at svarene man får skal handle om personer.
Vis hele sitatet...
Interessant innspill. Hva har det med saken å gjøre? Og hvorfor er ikke forum veldig realistisk? Det er jo bare vissvass og sprøyt. Er veldig mange som deler sine erfaringer på dette forumet, veldig realistiske og virkelighetstroe historier.


Sitat av StellaWild Vis innlegg
Men NOE må jo stå på nettet. Til og med navnet på min farmor som aldri har vært endel av denne teknologien har jo navnet sitt på nettet, og generasjoner før det.
Vis hele sitatet...
Javel. Hva har det å si at farmoren din har navnet sitt på nett? Generasjoner før din farmor.. Hva snakker du om her? Historiske personer osv? Bibelen og profeten Mohammed eller gamle sportshelter? Kanskje noen ikke er så opptatt av å bruke internett så aktivt, og er man ikke "kjent" for noe så er det liten grunn til at man skal havne på internett, annet enn skattelister osv...