View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva slags bivirkninger? Etter tid eller hva skjedde?
Vis hele sitatet...
Jeg ble suicidal, fikk tankekjør ut av en annen verden, fikk tendenser til ocd (måtte låse døra 5 ganger, generell trang til å uttrykke tallet 5.)

Jeg fikk det av legen fordi jeg sliter med søvn, og var i en periode hvor jeg kunne være våken i flere dager uten noe tegn til å være trøtt. Jeg gikk på det i omtrent 2 måneder før jeg slutta brått, i samråd med lege pga det som er beskrevet over. Jeg husker egentlig ikke så altfor mye av den tida der pga den søvnmangelen, så for å gjøre en lang historie kort så satt jeg på badet med en kniv og skulle til å gjøre det slutt, men en kompis jeg hadde ringt kom på døra og overtalte meg til å ikke gjøre det. Han ringte legen dagen etterpå og vi ble enige om å kutte ut kvetiapinen for å se om det ble noen bedring. Det tok omtrent en uke før jeg begynte å bli meg selv igjen, og det var tydelig at det var pga medisinen at jeg var helt ute å kjøre. Jeg har hatt noen få av de igjen som jeg har prøvd i ettertid og fikk lignende bivirkninger igjen, så jeg tåler det ikke så bra har jeg funnet ut av.

Dette er nok ganske sjeldne bivirkninger, så mest sannsynlig vil de fleste aldri oppleve noe sånt på det her medikamentet.
Sist endret av Vasken; 23. februar 2021 kl. 22:51.