View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg er en person som ikke forstår hva som er så fint med tatoveringer. Hvis en helsearbeider hadde møtt meg med en tatovering, ville jeg umiddelbart gjort meg negative tanker om vedkommende. Jeg har også direkte sagt til sykepleiere på legevakta / sykehuset at jeg vil bytte sykepleier, og sa at det kun var på grunn av tatoveringa de har. «Åååå så tøffffff du eeeer med tatovering daaaaaaa......»

Hvorfor jeg gjør det, vet jeg ikke helt. Jeg ønsker ikke å være en person som skaper negativitet i det hele tatt, men det sitter virkelig godt inni meg at tatoveringer er fy-fy og fullstendig unødvendig. Tror kanskje det kommer av at jeg på ungdomsskolen ble mobbet for å være den som ikke drakk alkohol, ikke tok piercinger eller tatoveringer osv.

Var jeg deg, ville jeg kanskje vurdert å sørge for at tatoveringen på ingen tidspunkt er synlig når du jobber.
Vis hele sitatet...
Øhm okay? "Jeg ønsker ikke å være en person som skaper negativitet i det hele tatt" sorry man men det er du. Du er det største problemet her og ikke tatoveringer eller de som bærer dem!

Dette blir like idiotisk som å tenke om folk med briller at de er nerdete mobbeofre ikke verdt å stole på eller bli venner med. Makan til nedlatende menneskesyn..!!!