View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Irradiated Fish Vis innlegg
Heisann TS er i de tidlige fasene for hjelp ang problemer ala dine (har ikke adhd). Kunne du si noe om hvilken hjelp du har fått med søvnrpoblemer. Sliter noe helvete selv med innsovningsfasen. 10 år med depresjon og 2-3år med alkoholisme. En del andre ting som fucker med huet, men det er for meg å psykriatrien å finne ut av.
Generelt, funker det å erstatte hasj med alkohol? Jeg har lyst til å bli rusfri(ere). Men ikke rusfri. Er bare av typen som drikker for å sove. Så rus for meg er bare tillatt etter 18:00.
Vis hele sitatet...
For søvnproblemene har jeg fått quetiapin og circadin så ikke noe så ikke noe optimalt i det lange løp men en god hjelp i den fasen her
(fungerer fint nå men vil i det lange løp slutte med det)

Om det funker å erstatte hasj med alkohol er i mine øyer utrolig dumt. Om det er for søvn hadde jeg heller holdt meg til hasj om du kun røyker etter kl 18:00
Jeg også brukte alkohol "for å sove" men etter 3år for min del også så sklei det bare mer og mer ut. Kom meg på jobb og fikk fulgt opp alle plikter samtidig som jeg hadde det verre og verre selv.

Grunnen til at det blei byttet over til alkohol i mitt tilfelle er personlige årsaker jeg ikke vil skrive her men egnet seg ikke med "ulovlig rus"

Jeg har også slitt med depresjon siden ungdomsskolen, da pga ADHD noe som har blitt mye bedre etter jeg fant en medisin som fungerte for meg. Slipper å være sliten av hodekjør og overtenke/la hode gå i 1000 hele tiden som resulterter i negative tanker.

Har akkurat våknet og skal ta medisinen nå, så om svaret blei rotete Går inn seinere idag og ser om jeg faktisk svarte noe fornuftig her