View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, for litt over 2 måneder siden var jeg i en ulykke, som var min skyld at skjedde.

Fikk analysene fra blodprøvene på mandag, og ble overrasket. Jeg går på sobril ved behov og dette var ifølge analysen.
I tillegg til det fant de rivotril og et annet designer benzo som jeg ikke husker navnet på (flubrazalom) eller noe i den duren.

Dette skjedde på en tirsdag og helgen tidligere var jeg på en fest hvor jeg senere dro til en bar hvor det typisk henger mange homofile (jeg er selv bifil). Første som kom opp i hodet mitt er om noen kan ha puttet noe i drinken min? Fikk spåpandert en drink fra en jeg hadde god kjemi med.

Dro kjapt hjem, fordi jeg følte meg drita, veldig drita. Tenkte ikke noe særlig over dette siden jeg ikke har vært på hardfylla på omtrent 2 år så tenkte det var derfor.

Men hva skal jeg si til politiet? Jeg var alene på denne puben, ingen vitner, ingenting av beviser…

Etterforskeren sa at jeg evnt kommer til å måtte møte opp i en tilståelsesdom, men hva skal jeg tilstå?

Ulykken var på en mandag, og kvelden jeg var ute var på en fredag. Etter litt googlig ser jeg at både designer benzoet og rivotril har meget lang halveringstid.

Har kontaktet advokat, forklart deler av situasjonen. Men problemet er at jeg ikke har noen vitner.. I tillegg er jeg ung og tok lappen ifjor sommer, så jeg er i prøveperiode.

Takk.