View Single Post
Jeg har en Huawei mate 10 pro som etter siste oppdatering sliter med wifi.
Etter at jeg har slått av og på wifi i løpet av dagen eller vært utenfor rekkevidden til hjemmenettverket mitt en liten stund, må jeg ofte restarte telefonen for at jeg skal få koblet til wifi.
Når det fungerer, fungerer det stort sett smertefritt og jeg får full hastighet på speedtest, men stadig vekk sliter jeg med at jeg ikke kommer på nett, selv om telefonen viser at jeg er tilkoblet wifi.
Jeg forsøker da å skru av og på wifi, bare for å ende opp med at telefonen ikke klarer å koble til wifi og jeg restarter telefonen.

Etter restart går telefonen rett på wifi uten problemer, men tar sjelden så mange timer før problemet er tilbake.
Jeg opplever også at telefonen starter på nytt selv relativt ofte, noen ganger flere ganger om dagen.
Sistnevnte problem har kommet og gått med oppdateringer, men problemet med wifi har oppstått ganske nylig.

Noen andre som har samme problem, eller enda bedre funnet en løsning på problemet?

Alternativt om noen kan anbefale en telefon med ca samme specs.
Det viktigste for meg er godt kamera og batteri, har sett litt på ASUS ZENFONE 5Z 256GB, noen som har denne?