Tråd: ABDL
View Single Post
Som en erfaren psykonaut har forståelsen og aksepten min for ulike kinks blitt så kraftig økt at jeg kan forstå og relatere meg til nær sagt hvilken som helst fetish selvom jeg ikke deler den selv. Riktig nok har jeg selv en fetish som tilfeldig nok oppsto i barndommen men det er ikke ABDL, faktisk er den langt mer mainstream enn som så og ganske ufarlig. Om en kompis hadde betrodd meg noe sånt ville jeg sett på det som en enorm tillitserklæring og jeg tror tilogmed jeg hadde blitt ærefryktig på hans vegne. Å sammenligne det med pedofili kan ved øyekast virke plausibelt nok men hvis man faktisk tenker etter er det intellektuell latskap etter min mening.

Mange her snakker om at de helst så at man skal holde fetisher for seg selv, men jeg tror samfunnet hadde blitt bedre av å snakke om at vi kan være tilbøyelige til å tenne på rare ting, i hvert fall utifra et idealistisk ståsted, nettopp fordi som en var inne på her, at se hvor langt vi har kommet med å snakke om homoseksualitet. det vil kanskje lyde ubekvemt for noen nettopp fordi vi lever i nåtiden og sex, på tross av at vi daglig er eksponert for det fortsatt er tabubelagt på flere plan.
Og hva outing angår? Jævlig ræva stil da for å være ærlig, og hadde jeg vært borti en dude som hadde outa en annen dudes ABDL-fetish hadde jeg sørga for at han som gjorde det hadde fått jævlig dårlig samvittighet for det etterpå. Hadde i hvert fall ikke spredd det videre!