View Single Post
Jeg har røyka daglig i ca 5 år, før jeg de siste 2-3åra har roa ned betraktelig. Hender fortsatt at jeg røyker et par uker i strekk, men så blir det gjerne en mnd eller så uten etter det. Men sånn average ligger jeg vel på et par ganger i uka siste årene. Gidder ikke bygge opp for mye toleranse da man mister mye av den ønskelige effekten.

Har fagbrev etter yrkesskole og læretid, fast ansatt og driver egentlig bare å opparbeider meg litt praktisk erfaring i faget før jeg går løs på 3årig høyskole. Ingen av foreldrene mine har høy utdannelse.


Må le litt av at folk på død og liv skal generalisere og si at "hasjrøykere" er sånn eller sånn.

Jeg røyker hasj, men jeg er da for pokker ingen "hasjrøyker", jeg er et dyr, et dyr som kalles menneske, og jeg gjør akkurat hva jeg vil uten at jeg trenger å bli plassert i hverken den ene eller andre båsen.

Sånne betegnelser brukes stort sett av folk som har et behov for å lure seg selv til å tro at de er bedre en disse menneskene de plasserer i bås.

Såkalte hasjrøykere har ingen andre absolutte fellesnevnere enn at de nettopp røyker hasj