View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg tror faktisk på englevakt osv og at man i noen type sinnstilstander/bevissthetsnivåer kan se dem. Men dæsken å jeg hadde blitt crazy i knollen av å se det.
Jeg har hatt heavy psykoser før, men med lyd hallusinasjoner , paranoia og konspirasjoner. Akuratt nå begynner jeg å lure på om mange av tingene jeg også så var halliser ass. Surrealistiske, men ikke så fjerne ting. Som en gubbe som gikk fram og tilbake utafor leiligheten min i halvannen time, som jeg ble sikker på patruljerte for å drepe meg. Den noiaen har jeg skjønt var psykosen, men kanskje hele fyren også var det. Så du folka like tydelig som ekte mennesker, eller mer som skikkelser?

Sprøtt at du klarte deg gjennom et år med det uten å bli innlagt. Høres ut som at du har hatt utrolig flaks med å klare å fungere umedisinert i dag. Jeg bruker heller ikke medisiner, men har fortsatt fucka innbilninger iblandt, som gjør at jeg unngår mange situasjoner som kan trigge sanseinntrykkene og jeg tør ikke spise eller drikke ute hvis noen er nær meg tilfelle de putter gift i maten min hehe. Jeg skjønner på et plan at det ikke er realistisk men kan ikke la vær å være overbevist om at det "kommer til/kan" å skje heller.