View Single Post
Får noen år siden var makka forbruket mitt ekstremt høyt.
Etter en lang periode med høyt forbruk så skjedde det en kveld. Jeg gikk inn i en heftig paranoid psykose.

Starta med at jeg begynte og høre folk prate om meg inni hodet mitt. Først en stemme så en til så endte det med at jeg hørte 6 forskjellige stemmer.
3 av stemmene var folk jeg kjente. Ene var eksen min. Den andre var moren min. Den 3 var en god vennine. De 3 andre stemmene var ikke folk jeg kjente.stemmene diskuterte og nevnte alt jeg gjorde. Så mens jeg satt meg ned i god stolen for og se på tv noe jeg ofte gjør når jeg har brukt amf kanskje ikke helt vanlig med det er meg.så fikk jeg for meg at stemmene ikke var i hodet mitt men at de stod utenfor vinduet mitt i stua. Så jeg titter ut av vinduet og ser 6 personer stå i ring og prate. Hmm tenker jeg hvorfor står muttern og eksen og flere utenfor vinduet mitt. Dette må jeg sjekke ut.
Så jeg går ut døra for og spørre hva som skjer. Og de svarer meg helt naturlig. Og da gikk det opp for meg dette er ikke naturlig at de personene som var der skulle være der sammen så jeg gikk bort til moren min og la handa på skuldern hennes så POFF så var de borte.

Så jeg går inn i leiligheten igjen og forsetter og se på tv. Og de 6 stemmene forsetter og prate så jeg titter ut av vinduet for og sjekke igjen. Og der står 6 personer. Men nå veit jeg at de ikke er ekte. Så kvelden forsetter. Koser meg og hører på musikk og ser på tv. Så begynner det og dukke opp forskjellige ukjente personer i stua mi som kommer og går. Forsvinner inn i veggene og kommer tilbake igjen ut fra veggen. Sånn forsetter det hele kvelden. personene som jeg ser kan jeg prate med og får svar tilbake. Så forsvinner virkeligheten helt og jeg prater med fantasi personer hele kvelden som de skulle vært vanlige mennesker som var på besøk. Så etter det blir det svart og jeg husker ikke resten av kvelden.

Neste dag våkner jeg på dagen i senga at en person sitter på senge kanten. En voksen person. Som så ut som en altfor straaight person til at jeg ville kjenne han. Jeg skvetter til og spør han hvem han er men han svarer ikke og han reiser seg og forlater rommet.
Jeg står opp og går etter. Og damn der står han i stua mi. Og jeg spør igjen hva vill du hvem er du. Han svarer ikke. Så jeg går på kjøkkenet og lager meg frokost og bak meg der står han.
Går ut i stua igjen setter meg og ser på tv. Og der står han og. Sånn forsetter det. Han følger etter meg halve dagen til jeg beatemmer meg for og gå ut en tur. Trenger tbl så drar til oslo. Kommer hjem senere på kvelden og der er han igjen når jeg kommer hjem.

Sånn forsetter dette i 1 helt år før han forsvinner. Sa aldri et ord bare følgte etter meg rundt i leil. Imot settning til andre hallusinasjoner jeg har prata med og hatt hele kvelder sæ har de svart meg tilbake men ikke denne figuren. Hmm alltid lurt på hva han ville og hvem han var.? Noen tanker rundt dette.?