View Single Post
Europeanut's Avatar
Trådstarter
257
Beklager for treig oppdatering, eg sto oppe heile natta. Var vel kanskje litt nervøs. Men uansett, eg sjekka bare til fuglen to ganga, uten å vekke den for masse. Den er fortsatt i live, og ser utkvilt og livlig ut! Etter frokost har dua satt seg ned for å 'vaske' seg, stelle på fjær og klø seg litt her og der.

Og jo, eg ringte eigaren rundt klokka 9 i dag tidlig, men fekk ikkje svar. Eg rekna med att det var for tidleg, so glekk å sov etter ei 'våkenatt'. Ringde akkurat 10 minutt sidan, og fekk prate med ei dame - ho spurte raskt kven eg ville prate med. Etter eg fortalte kven eg ville prate med sa ho bare -
"Han et middag no, kan du ringe om ein halvtime?" Yep.
Okay, skal ringe om ein halvtime.

-------------17:43-------------------
Oppdatering igjen.
Dua har fått enda litt meir mat, såg ut som om den var mett.

Etter det ringte eg eigaren to til gongar, men han svarte ikkje.
Eg fant ut att dua får gjere slik den ville, eg opna døra til altanen. Etter det tok eg dua ut ilag med den nye plastikkboksen med hull - og dua gjekk litt rundt på altanen før den tok av.
Den satt først på naboen sørover sitt tak, deretter bytta den plass til naboen nordover.

Den ser ikkje ut til å ville reise lenger, derfor satte eg ut kassa med mat og vatten i til den.

Etter det ringte eg eigaren, og etter litt om og men fekk eg prate med han.

Det gjekk noke slik som det her, har glømt litt av samtala då men = (M= Meg, H = Han.)

M = Hei du, er det her Navn_Etternavn?
H = Ja, ja?
M = Det er Mitt_Navn Sør_For_Stadt her, eg har funne ei due som eg trur du eig.
H = Å jaha?
M = Eg fann den ute i kulda, med litt flygeproblem. Derfor tok eg den inn som gjest og gav den frø og mat. I dag slapp eg den ut, og no sit den på naboen sitt tak.
H = Åja, okay.
M = Kva skal eg gjere? Den bare set der.
H = Takk for att du sa ifra, du får sjå kva som skjer.
M = Ahah, okay. Då legg eg på eg då.
H = Okay.

Han virka ikkje heilt interessert i kordan det gjekk med dua. Spurte ikkje om nummer eller noke i det heile tatt.

Derfor skal eg følge med dua og sjå kordan den har det, og eventuelt ta den tilbake inn hvis den blir like 'svak' når den tid kjem.