View Single Post
burde vært möderatör
489
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Altså. Dette blir rett og slett litt for dumt.
Denne "forherligelsen av fedme" finnes ikke. Det handler om aksept for at folk er forskjellige. INGEN ønsker å være feit!
Vis hele sitatet...
Jo det finnes.
Man trenger ikke google lenge for å finne eksempler
I can go on and on...

Å oppfordre folk, hovedsakelig kvinner, til å være stolt av sin overvekt er i mine øyne like tåpelig som å oppfordre folk til å være stolt av bulimi, rølpefylla eller spedalskhet. Folk må få lov til å gjøre hva de vil så lenge de ikke skader andre, men ærlig talt, når folk begynner å se ut som vandrende sakkosekker er det greit å se vekk. Bare så det er sagt, jeg har ingenting imot overvektige! Jeg har flere overvektige venner og foretrekker faktisk jenter med litt ekstra rumpe og lår fremfor skinny bitches... men dødelig overvekt er direkte uapetittelig!

Overvektige folk bør først og fremst innse at de er overvektige, og deretter enten akseptere sine skavanker og lære seg å leve med det, eller forsøke å forbedre seg selv. Det er ingenting galt i å være litt feit, vi har alle våre feil og mangler, men å stikke hodet ned i sanden og hyle "JEG ER FYLDIG, JEG ER VAKKER, JEG ER EN PRINSESSE!" overbeviser ingen andre enn deres sfæreformede brødre og søstre.