View Single Post
elevatormusician
sorrY's Avatar
236
ALKOHOL : Det de fleste velger og ikke kalle rusmiddel. Det største "gateway"-druget jeg veit om. Alkohol er skikkelig gøy, og trigger alt det som jeg ikke tør snakke om når jeg er edru. Funker like fint til ribbe som til en bad break-up. Følges gjerne av andre rusmidler for min del.

AMFETAMIN : Mitt go-to-drug når jeg er full (ALDRI ellers). Noe jeg aldri ville ha igjen etter endt tur, men alltid kom tilbake til. Fikk meg til å føle meg som supermann, både sosialt og ift motorikk. Kanskje det beste i hele verden om man hadde fjernet alle de negative bivirkningene. Min største last, og også det som fikk meg til å føle meg best i rushenseende. Utrolig glad for å være ferdig med den verste bøygen av det dritet der.

KOKAIN Kjedelig og dyrt. Blæ. Framkaller psykoselignende symptomer etter bruk, iallefall hos meg.

HASJ : Noier meg ut. Tåler noen trekk av en joint i gitte sammenhenger, men stort sett noe jeg skyr som pesten.

KETAMIN : Bare prøvd en gang. Helt ville halliser, og noe jeg forsøker å glemme. Tror jeg synes det var relativt kult der og da, men siden jeg ikke visste det var det jeg fikk, ble det rimelig traumatisk i etterkant.

MDMA : Også bare prøvd noen få ganger. Fått skikkelig funk en gang, og det må være det kuleste jeg har vært med på. Skikkelig glad i alt, og greide å fordype meg i musikk på en måte jeg aldri har gjort før. Afterglow i flere dager etterpå. Noe som frister til gjentakelse. Men tenkte å vente i 6 mnder.

BENZODIAZEPINER Greit å ha når man er på nedtur. Gir meg ingen spesiell rus. Fjerner angst, som de jo skal gjøre.