View Single Post
Sitat av QuantumLove Vis innlegg
Mikrodose eller større doser ukentlig? Jeg har alltid latt det gå et par mnd mellom hver gang. Og hver gang jeg da har planlagt en trip og gått inn i det, har det gitt meg mange åpenbaringer og hjulpet meg utrolig mye med selvutvikling!

Vis hele sitatet...

Doser av all slags størrelser egentig. Så ja, jeg kan jo bare være ærlig og si, balls out, at jeg har jo faktisk misbrukt det, altså jeg har ikke akkurat vært forsiktig da! Når det kommer til evnen til introspeksjon, det å tenke abstrakt, mindfulness og og generelle metakognitive evner, så er jeg faktisk ganske fremstående på det området. Men som sagt, jeg har aldri tenkt at feilen ligger i lsd, men heller i meg, enten det er genetisk eller det at det ligger uforsiktighet inn i bildet, og det faktum at jeg ikke har respektert det nok. Jeg er/har vert meget destruktiv angående bruken av, ikke bare rusmidler, men også psykedeliske stoffer, (som også kan være rusmidler om det havner i feil hender I guess).

Og for å påpeike det igjen på en litt omformulert måte, det er ikke alle endringene jeg har sett hos meg som altså er negative, men mye er vel det, der det verste er tendenser til selv-hat. Noe av det positive er, i hvertfall slik jeg oppfatter det, positiv endring i emosjonell intelligens. Mao. hypersensitivitet, på godt og vondt. (hypersensitivitet/emosjonell intelligens er jo relatert til størrelsen på amygdalaen, som da vil være mindre men mer aktiv hos de som har problemer med å regulere følelser og gjerne kan være emosjonelt ustabile, og dette er jo igjen også relatert til diverse psykiske lidelser)
Sist endret av Deagleflyndre; 8. oktober 2020 kl. 17:33.