View Single Post
Ganske så simpelt som at LSD viste meg det jeg i senere tid har funnet ut er nonduality, og ifra det perspektivet kunne jeg ikke lengre rettferdiggjøre å drepe, fordi jeg selv ikke vil dø. Lucy viste meg moraler og verdier fra et nytt perspektiv jeg aldri engang hadde drømt om, noe som gjorde meg spontant om til en veganer. En av gangene jeg trippa skulle jeg og dama lage lasagne og jeg tok opp en pakke med kyllingdeig men jeg ble så utrolig frika ut da jeg sto og lagde maten fordi jeg havna i en tankeloop om hva f*** det er jeg driver med og hvor utrolig nasty den kjøttdeigen så ut. Det eneste jeg kunne sammenligne med var at det så ut som min egen hjerne hadde blitt lagt i stekepanna. Det var så sykt kvalmendes og jeg fikk en utrolig vond følelse inni meg av å tenke på at det var et dyr bak. Et dyr med følelser, personlighet og et eget liv som den selv hadde lyst til å leve, før noen drepte den. Jeg har i senere tid sett dokumentarer som Dominion, cowspiracy, the game changers, forks over knives etc etc... Har også lest endel trip raports på /r/psychonaut om flere andre som opplevde det samme. Flere andre mener også at psykedelika virker på moral og etikk hvis man bruker det til å gjøre personlig utvikling i den forstand. Hva tenker folk? ^^
Sist endret av QuantumLove; 5. oktober 2020 kl. 22:14.