View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg var der for over 5 år siden men det har forverret seg mye siden da og legen jeg traff på kunne anbefale Neurontin men han synes ikkke noe om PF jeg gikk på ( sammme dose som i dag ) men jeg fikk forklart at det gikk ikke uten.
Jeg vet ikke om jeg bare var uheldig med legen men jeg har siden da vært skeptisk til smerteklinikker pga han, da jeg er redd for å komme til en ny sånn type lege som har samme innstilling.

Det hørtes veldig interessant ut det du skriver om , jeg har aldri hørt om den måten å benytte smertestillende før og visste ikke at det var mulig . Kan jeg spørre om du selv har fått dette og hvordan det fungerte for deg?.
Vis hele sitatet...
Vær så snill å bytt fastlege, deretter bli henvist på nytt. Nei jeg har ikke den erfaringen med smerter som du har, men jeg har scoliose i nakken, det vil si at ryggraden min er skeiv, jeg medisinerer meg med neurontin eller lyrica i blandt for smertene, de er ganske grusomme! Får ikke sove uten. Angående det rådet jeg ga deg, så har det med at jeg er belest på sånne type emner som omhandler medisin