View Single Post
Pablo
Oscar1920's Avatar
Trådstarter
17
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
15 år? Jeg var nettopp i Tenerife. Problem er nada problem. Alt av drugs - spesielt kokain - florerer. Dog prøver de fleste å lure deg.

Selv ble jeg sjokkert over hvordan det var der. Mye jalla og hustle overalt - nordmenn er spesielt utsatt. Ble trøtt på de wannabe street selgerne som ikke forstår hva det å være G innebærer med 0 skam- eller koder.

Om dere er 15 år så lær av en gammel veteran; Bruk kontanter. Aldri ta med bankkort (eller pass) når dere drar ut. Dere får garantert spørsmål om å kjøpe drugs. ALDRI kjøp MDMA eller ecstasy. Aldri. Man vet aldri hva man får og de folka som selger på gata der er eksperter på å finne "usikre nordmenn med penger." Skal dere kjøpe cannabis eller brus så gjør det fra briter. De er bedre og forholde seg til.

At dere er 15 år fra Norge gjør dere automatisk til mål. Kjøp forseglet alkohol og om dere havner på byen så aldri ta imot drikke fra randoms - hold dere nære hotellet. Etter min mening er dere altfor ung til å reise dit alene.
Vis hele sitatet...
er ikke helt alene, skal bo på hotellet til bestemoren hannes, men vi har eget rom så de bryr seg ikke