View Single Post
Hei.

Jeg har idag Altibox fiber 500/500, med en altibox boks(ikke fmg men den andre hvite) fra boksen i gangen er det trukket kabel til andre enden av stua hvor jeg har en altibox pluss som da er kablet. Er det sånn at jeg kan beholde dette oppsettet å bytte ut mine airties med å koble på en unifi ac pro, og la altibox pluss være en sel av oppsettet så slipper jeg å styre for å fortsatt ha TV signaler. Eller må oppsettet settes i bromodus?

Sitat av dgooglr Vis innlegg
Hei.

Jeg har idag Altibox fiber 500/500, med en altibox boks(ikke fmg men den andre hvite) fra boksen i gangen er det trukket kabel til andre enden av stua hvor jeg har en altibox pluss som da er kablet. Er det sånn at jeg kan beholde dette oppsettet å bytte ut mine airties med å koble på en unifi ac pro, og la altibox pluss være en sel av oppsettet så slipper jeg å styre for å fortsatt ha TV signaler. Eller må oppsettet settes i bromodus?
Vis hele sitatet...
Ser jeg postet 2 ganger, og kan ikke editere meldingen så da blir det sånn det blir.

Har idag en HET-3012 som er koblet på en altibox zyxel p2812. Denne har en kabel koblet på en altibox pluss som igjen lar meg kable apple tv, altibox dekoder osv. Så i gangen der hvor HET-3012 og Zyxel står så har jeg koblet på airties mesh. Men er så møkk lei av å ikke ha noe særlig dekning, samt at det nettverket er treigt når det går fra en airties til en annen. Vurderer sterkt å gjøre noe med dette nå.. Håper på noen gode forslag her!
Sist endret av dgooglr; 15. august 2019 kl. 13:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.