View Single Post
Sitat av why_not Vis innlegg
Du er et sta-beist! Så og si alle hadde gitt opp til nå. Det er nok liten trøst men du inspirerer meg med din standhaftighet.
For hver dag er du en dag nærmere mål. Dette er et maraton, du har lagt 7 uker bak deg. Du kan fint klare å komme på pallen. Bra jobba så langt, lykke til videre
Vis hele sitatet...
Tusen takk for det du skrev =)
Det var godt å høre at jeg kan inspirere noen :-)
Ja jeg er bestemt som fy flate. Jeg kunne fått tabletter av en vikar lege som var der når jeg kom med sykelbilen, men jeg ville ikke ha. Han er litt for raus med de reseptene sånn i forhold til min egen lege. Jeg vet mange gir opp rett og slett. De orker ikke mer.
Jeg er roligere da. Angsten er bedre. Ikke bra overhodet, men bedre :-) Sansene mine har våknet noe veldig til liv kan man si, og det er både positivt og negativt. Jeg har funnet meg selv. Blitt ordentlig kjent med meg selv, og det er så godt :-) Jeg vil ut i naturen. Jeg vil nyte ting på en annen måte enn jeg noen gang har gjort. Når været er fint, er der for meg vakkert nå. Det høres kanskje rart ut, men det føles bra :-) Endel har blitt bedre, men klart det er mye igjen. Jeg må ta ting meget rolig og forsiktig. Litt om gangen. Klarer jeg å gå på Kiwi er jeg kjempe stolt jeg :-D Jeg skjønner hva som skjer med kroppen min og hvorfor. Det hjelper mye det. Det gjør det lettere å jobbe med. Tusen takk for alle innleggene deres :-) Det hjelper meg det også :-) Videre oppdatering kommer :-D