View Single Post
Mobbingen eskalerte til et punkt hvor alle på skolen mobba meg, det var bare 2-4 stk i starten men så la alle seg på og det var mål at jeg skulle henge meg. De sa det rett ut alle sammen til meg hver dag og det var tyveri av mine ting hver dag. Folk som slo meg bakfra og la meg i bakken for gøy foran andre. Ingen brydde seg og kunne ikke gjøre noe tilbake fordi jeg var for liten og svak

Endte opp med at alle kidsa som var 4-5 år yngre og eldre visste hvem jeg var i den lille byen jeg bor i så det var ikke mulig å være ute uten å bli plaga. Dette var 2002-2009 da facebook/snapchat osv ikke fantes og alle var ute hele tiden. WOW kom ut i 2004 og der slutta "livet" mitt hvis jeg skulle kalle det. Uten WoW hadde jeg faktisk drept meg selv som 13 åring.

Bytta skole i 7 klasse, 10 klasse, 1 gang på VG også slutta jeg etter VG2 for jeg orka ikke mer. Kunne ikke lære noe på skolen når alle skulle plage meg konstant.

Se for deg en 155 CM høy 17 åring som kommer på skolen hver dag 1-2 time for sent fordi jeg har gama hele natta.
Kommer uten å ha sovet, langt uvaska hår, upussa tenner, stor reguleringsbøylehjelm rundt hodet (gammeldags regulering), stinker av MC'donalds og svette. En som aldri sier noe men alle vet navnet på. Hadde noen rare skjeive briller pga jeg sov med dem i gamer stolen på siden og de ble bøyd. Ga faen, brukte dem på skolen likevel. Blir mobba uansett tenkte jeg XD

Jeg var skikkelig degenerate på den tiden. Spilte WoW fra jeg sto opp til jeg kollapsa. Gama også i timen helt bakerst i klasserommet på skolePC'n. Hadde en penn jeg begynte å stikke folk med når de kom opp til meg da. Det var det punktet hvor jeg slutta å være meg selv og ble mer og mer agressiv mot folk. Var fortsatt liten og svak men beit en fyr i hånda en gang til det blødde. Det var samme uka jeg slutta på den skolen
Sist endret av Stoned247; 8. november 2021 kl. 20:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.