View Single Post
Sitat av AliceWonderland Vis innlegg
Takk for brutal ærlighet. Jeg vil jo ikke sitte sånn her. Hadde ledd høyt om noen sa til meg for 5 år siden at jeg ville ende opp sånn her.

Jeg aner ikke hvordan jeg skal takle tiden etter bruddet. Jeg vet ikke om han ser det komme en gang, at neste gang han kommer hjem så er leiligheten sagt opp og jeg gjør det slutt.

Kanskje han bare går og venter på det. Tenker til og med at han med vilje oppfører seg ekstra dritt for å pushe meg bort. Sånn som natt til i går, han bare sneik seg bort mellom bygninger mens jeg gikk i forveien. Han har aldri vært så forbanna frekk før, at han bare forlater meg midt på natta i byen, og sier at vi skal møtes et sted som jeg ikke slipper inn en gang. Han hadde alle kontantene, inkludert nøkkelen min, så jeg surra rundt i byen med neglesprett og Rudolf-nese. Fikk være hos en gammel gris av en bekjent frem til førstebuss gikk hjem, og måtte deretter ringe vaktmester for å få de til å låse opp.
Vis hele sitatet...
Høres ut som at du tiltrekkes av frekke typer som er store og sterke, med masse tatoveringer. (sarkasme av)

Mange damer går igjennom flertall av dritt dårlige kjærester fordi de tiltrekkes av sånne typer, men blir skuffa og såret i slutten.