View Single Post
Sitat av SkullKid97 Vis innlegg
Jeg er ikke en fyr som leter etter bråk men jeg er lei av å være han som bare tar henda opp og overgir seg. Jeg vil liksom bevise til meg selv at jeg kan ta tilbake for jeg har alltid vært han som har blitt tråkket på.
Vis hele sitatet...
Så du leter ikke etter bråk? Sånn som du skriver så virker det som om bråk finner deg, det er aldri tilfeldig om det skjer jevnlig.
Jeg hadde en kompis en gang, når jeg var med han ble det ofte bråk, han flyttet, bråk finner ikke meg lenger.

Hvis du vil bevise noe? Ta imot en på trynet uten å klikke, det står det respekt av.
Det er drøyt 7.5 milliarder mennesker i verden, hvorfor må du bevise for noen få at du er en tøffing og slår igjen? Drit i de folkene, ingen gode kompiser/random folk dømmer deg for ikke å like å sloss. Det har ingenting med modighet å gjøre, det er 100% smartness å unngå dette.

Som nevnt over her, folk havner i fengsel, liv blir ødelagt. Kanskje er det du som blir kjørt rundt siklende i en rullestol fordi du skulle vise at du var gal nok til å sloss.
Utfallet av bare å dytte kan være fengsel i mange år.

Hvis du er født i 97 så er du 20, mange her er eldre enn deg og du trenger ikke å gjøre samme feil på alle plan, ihvertfall ikke de feilene som kanskje koster deg mest.