View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Pillene høres ut som ekte (dog ikke norsk) apotekvare. Det er ekstremt vanskelig å ta overdose på diazepam hvis du tar dette uten noe annen form for rus. Husker ikke det nøyaktige tallet, men du skal ta noen hundre milligram per kilo kroppsvekt. Med mindre du har en allergi, spesielt svak lever, eller andre medisinske tilstander du må ta hensyn til, så er det svært usannsynlig at du overdoser på de mengene du nevner her. Da burde det være trygt å ta flere samtidig. Jeg pleier å ta 10 - 20 mg, avhengig om jeg såvidt vil kjenne rusen eller virkelig vil slappe ordetlig godt av, og da har det vært Roche Valium 5 mg tabletter (norsk apotekvare). Om jeg går under 10 mg syntes jeg ikke rusen er særlig merkbar, men om jeg går over 20 mg blir jeg plaget en del av kvalme dagen etter. Jeg har liten toleranse for Valium, men jeg er tjukk og lav når det gjelder kroppsbygning. Jeg merker effekten av det jeg tar ganske kjapt, jeg vil si iallefall innen tjue minutter, avhengig av dosen. Jeg pleier å ta de et par timer før sengetid og opplever det som en fin måte å sovne på Er ikke helt sikker på hvor lenge rusen KAN vare. Jeg har lest på forumet at noen snorter fordi effekten kjennes kjappere, men for min del er ikke dette verdt det, da venter jeg heller de ekstra minuttene på at chillen skal sette inn. Det var slitsomt å knuse pilla, nesa brant i god tid etterpå, og rusen var ikke noe bedre. Kun min mening. Sett mange her inne som mener det motsatte. Det er ditt liv, og dine valg. Uansett hva du velger å gjøre ville jeg anbefalt det følgende, fordi jeg syntes det er sunn fornuft, og fordi jeg alltid har fulgt rådet selv: gjør dette i trygge omstendigheter. Om du er alene hjemme, ha mobilen lett tilgjengelig så du kan (i det verste og mest usannsynlige tilfellet) ringe etter hjelp. Om du er sammen med andre, la det være folk du stoler på, som kan hjelpe deg om du får en dårlig reaksjon.

Håper det svarte på det meste, og lykke til