View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Al Dente Vis innlegg
Det er en trinnløs skala fra frisk som en fisk til død som ei sild. Du dauer nok ikke av ~30mg, men du kan bli litt dårlig og spy. Oksykodon har høy biotilgjengelighet ved oralt inntak, så det er bare tull å snorte eller skyte. Det med å fjerne belegget er også vrøvl, depoteffekten kommer fra et stoff som heter hypromellose, som er blandet med virkestoffet. For å aksellerere opptaket kan du knuse tabletten og svelge pulveret. Snorting går du i minus (no pun intended) på, snørra har feil pH og hvis du ikke er en snørrvalp er det for lite til å løse opp hypromellosen og frigi oksykodonen. Det virker likevel, fordi det etterhvert kommer ned i magesekken.
Vis hele sitatet...
Takk for svar! Ja går på quetapin depot, bruker å dele den i 4 for å så det litt fortere til å funke, selv om det da, skal fungere ut neste dag men klarer meg.

Jeg har blitt utstyrt med afipran, ordentlig reseptbelagt kvalmestillende. Funket fint sist da jeg fikk oxyNorm i nesa. Så om jeg tar en 80mg tablett kan jeg fint dele den i feks 4 og ta halvparten og knuse det, legge i rizzla og svelge, så vil jeg få den gode morfinrusen hvor man bare vil sitte så dypt en kan i sofaen og høre musikk og chille?
Er det da uforsvarlig å svelge nedpå litt til 1-2 timer etter inntak? Takk for svar!