View Single Post
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Så... Grunnen til at hun hadde sex med denne fyren var at hun «måtte jo komme seg til og fra jobb»...? Har hun følt seg presset til dette, eller synes hun bare det er en ålreit byttehandel å bytte sex mot skyss med denne fyren?


Hvor gammel er du?
Vis hele sitatet...
Var det ho sa i den rusen ho var i når jeg traff ho den kvelden. Spurte ikke så mye om akkurat det. inntrykket mitt er at ho ser på det som en grei ordning for å komme seg til og fra jobb. hadde visst bare skjedd en gang. men fyren kontaktet ho konstant både natt og morgen, og avbrøt trening for å kjøre i ganske langt for å hente henne. Så han føler kanskje de har noe på gang, selv om ho sa til meg at ho hadde sagt til han at ho ville være singel. Han var aldeles ikke pen sa ho, og ho hadde ikke vært gira på noe mens vi hadde pause eller ka vi hadde. Men han hadde fin bil, eheheh.. så er sannsynligvis et reint bytte, at ho har følt at han fortjente det.

jeg er 24.

Sitat av hemmeligegreier Vis innlegg
Tror heller hun trenger en sterk mann, kanskje en "farsfigur" som setter ned foten og setter henne på plass. Egentlig trenger hun antakelig hjelp til det meste, men hun trenger i det minste tydelige grenser. Og at andre ikke føyer seg etter tåpelighetene hennes.
Vis hele sitatet...
Den tanken har streifet meg og i ettertid. Virket for meg som en veldig tung vei å gå, når man er sjalu på absolutt alt. Animerte spillkarakterer, uten fokus på noe seksuelt, var ho og sjalu på.

Vet noen hvor lang ventetid det kan være på psykolog? Fastlegen kunne ikke si noe som helst om tid, kjenner det hadde vært greit å komme seg inn fortest mulig...
Sist endret av ThinksAlot; 14. november 2018 kl. 17:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.