View Single Post
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Ja, men kan godt ta pause fra Sobril i flere uker selv etter å ha vært på 100mg flere dager i strekk, føler jeg er veldig viljesterk hvis jeg går inn for det.
Folk sier jo at de verste benzoabstinensene er værre enn opiatabstinenser, og nå har jeg ikke tatt Subutex på 2 dager, og føler ikke noe sug etter det, men skal ta en dose i kveld siden da skal jeg bare sitte å game WoW.
Vis hele sitatet...
Etter bare 2 dager sitter subutexen enda gått igjen i kroppen ,det går gjerne opptil 5dager før du merker no form for ubehag.
100mg sobril er ingenting,det er kunn 4stykker 25mg..,jeg tok engang 13 x 25mg sobril uten at jeg fikk no rus og ble heller ikke kvitt opiat-abstinensene.
Benzoabstinenser kommer ikke før etter ca.14dager etter siste inntak eller enda lengre etterpå.
Det tar ganske lang tid før du blir avhengig av benzoer,ihvertfall sobril som er så svak.Benzoabstinenser har du ikke hatt enda og heller ikke opiatabstinenser men bare prøv å se kor sterk du tror du er.. Ha,Ha

Sitat av Skyfx Vis innlegg
Gått noen uker sider jeg var her sist, men gikk daglig på sub i ca. 3 uker, slutta på dagen og har gått ca. 2 uker uten nå, har ikke hatt abstinenser engang.

Ikke engang dagene mellom dosene hadde jeg det. Serriøst, jeg kunne droppe subutex dagen derpå hvis jeg ikke følte for det.
Null svette, kløe, forverret angst eller noen ting....

Abstinenser på Sobril er verre, tror dere overdriver litt rundt Subutex, er jo et preparat som skal brukes mot opiatavhengihet, så er vel ekstra vanskelig å bli avhengi på noe sånt.
Vis hele sitatet...
Du har null peiling på subutex og hva abstinenser og vbarigheten av disse.
Slutta på dagen sier du..,etter kunn 3uker bruk..,ja det klarer vel alle
Prøv å bruk det 1år og så slutter du ..,send noen ord om din opplevelse etter det ,da vet du ihvertfall hva du prater om