View Single Post
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
401
Du har eskalert sub til oxy ja.... lykke til kompis :O

Når du drar opiat leken for langt og får uteligger abstinenser når du slutter så er du jo ganske kjørt...
Dro faktisk frem Subben min her på søndag... tror ikke jeg hadde rørt faenskapet siden i fjor våres...tok ca 0,5mg på søndags kveld og var lite fungerbar/rusa til mandags natta.... var på skolen på dagen men måtte dra hjem pga kvalme (sa jeg hadde drikki protein shake utgått på dato... -.-), kjenner selv etter en liten engangs dose at jeg vill ha meeeer, er så sinna deilig flukt, eneste som holder meg tilbake er sykdomms lignende abstinenser og kvalme av annen dimensjon, blir egentlig jævlig irritert når suget kommer...

Faktisk så etter søndagen har jeg fått det for meg at jeg syntes opiat er myyyye værre enn amfetamin på mange mulige måter ...om ikke alle, hadde heller tatt en 5 dagers på pepper enn 2 dagers på opiat tror jeg.

Hadde aldri turt og sagt til legen at det er missbruk på gang, med tanke på resept senere i livet... Er ikke lett og komme ut av det der på egenhånd, eneste jeg hadde gitt en sjangs måtte være NA og absolutt ALT ved siden av møtene du blir tilbydd av tilfriskning der. Burde gjøre alt du kan for og stoppe opiat leken din Skyfx, sier det sånn itilfelle det ikke har gått opp for deg enda at du er like rundt hjørnet til å ikke ha råd til hus og mat lenger, og veien til gata for deg tror jeg er nerme? Kjedelig og angre seg i etterkant om du ikke vill det?
Sist endret av deGrønne Skoger; 30. januar 2013 kl. 23:13.